Studeren in Londen - Reisverslagen van Tim van Lunteren - WaarBenJij.nu Studeren in Londen - Reisverslagen van Tim van Lunteren - WaarBenJij.nu
Studeren in Londen

In Londen ga ik een jaar lang mensen ontmoeten en mijn hersens kraken. Uiteindelijk is het doel om een Master of Science graad te behalen in Engineering Management. Het echte doel is natuurlijk om een ervaring op te doen waar ik de rest van mijn leven van profiteer en op terugkijk.

Recente Reisverslagen:

11 Januari 2015

December, a month to remember

03 November 2014

Fictieve wereld

06 Oktober 2014

The 1st month is over!

16 September 2014

First week of Brunel
Tim

Wonend in Londen om een Master of Science graad te behalen in Engineering Management. Alle mooie ervaringen wil ik graag in 1 keer delen met familie en vrienden. Veel leesplezier! Tim

Actief sinds 10 Sept. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 4460

Voorgaande reizen:

10 September 2014 - 30 September 2015

Studeren in Londen

Landen bezocht: